Powered By Blogger

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Ολυμπία Οδός": Σταθερά εκτός πλάνων η Πατρών - Πύργου ;




















Ολυμπία Οδός": Σταθερά εκτός πλάνων η Πατρών - Πύργου


ΤΟΠΙΚΑ ( 17/01/2013 08:10 )2 
iliaoikonomia.gr
Το υπουργείο Ανάπτυξης ευελπιστεί ότι τον Απρίλιο θα  επανεκκινήσουν τα έργα στους 4 «παγωμένους» αυτοκινητοδρόμους, οι  εργασίες των οποίων έχουν ανασταλεί εδώ και 1,5 ? 2 χρόνια. Εξαίρεση  αποτελεί ο Μορέας, ο οποίος ουδέποτε παρουσίασε πρόβλημα, σύμφωνα με σημερινό ρεπορτάζ του Φ. Φωτεινού στην "Ελευθεροτυπία".
Μέχρι στιγμής έχει επιτευχθεί μια καταρχήν συμφωνία με τους  παραχωρησιούχους για τη συνέχιση των εργασιών. Ωστόσο, η συνέχιση των  εργασιών εξαρτάται από τις τράπεζες και την ΕΕ, στις οποίες αποτίνονται  Δημόσιο και παραχωρησιούχοι για την επίτευξη της οριστικής συμφωνίας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου Μεταφορών, οι  διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες και την ΕΕ θα ολοκληρωθούν ως το  Φεβρουάριο, οπότε τα έργα θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο, αφότου οι νέες  συμβάσεις κυρωθούν από τη Βουλή.
Τα σημεία που στηρίχθηκε η συμφωνία Δημοσίου ? κατασκευαστών
1. Περιορίστηκαν οι διεκδικήσεις (claims) των παραχωρησιούχων
Το συνολικό ποσό που έχει αποδεχθεί το ελληνικό Δημόσιο, από τις  διεκδικήσεις των παραχωρησιούχων που αφορούν την κατασκευή των έργων  (καθυστέρηση στις απαλλοτριώσεις, αρχαιολογία) ανέρχεται περίπου στα 280  εκατ. ευρώ και είναι χαμηλότερο ή ίσο από αυτό που προτείνεται, ανά  περίπτωση, από ανεξάρτητο μηχανικό.
2. Προσαρμόζεται («κουρεύεται») το τεχνικό αντικείμενο των έργων
Κάποιοι αυτοκινητόδρομοι, μέσω της μείωσης του φυσικού  αντικειμένου, αποτέλεσαν την «Ιφιγένεια» για την καταρχήν συμφωνία  Δημοσίου ? κατασκευαστών για τη συνέχιση των εργασιών.
Οι δυο πλευρές συμφώνησαν να «κουρέψουν» το 20% του φυσικού  αντικειμένου, με χαμένους την Ολυμπία Οδό και τον Ε-65 (Αυτοκινητόδρομος  Κεντρικής Ελλάδας).
Πρόκειται για το τμήμα Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα της Ολυμπίας  Οδού και των τμημάτων Τρίκαλα - Εγνατία και Λαμία - Ξυνιάδα του Ε - 65,  τα οποία θα ολοκληρωθούν σε μεταγενέστερο χρόνο.
Το υπόλοιπο 80% των έργων θα προχωρήσει κανονικά. Συνολικά,  πρόκειται να υλοποιηθούν 956 χλμ., από τα 1.204 χλμ. που προβλέπονταν  αρχικά, καλύπτοντας το 95% του κυκλοφοριακού φόρτου. Έκπληξη προκάλεσε  το γεγονός ότι δεν «κουρεύτηκε» καθόλου η Ιονία Οδός.
3. Η πολιτική διοδίων δεν αλλάζει
Θα εφαρμοστούν οι ρυθμίσεις που προβλέπουν οι συμβάσεις  παραχώρησης και οι οποίες έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή. Οι  παραχωρησιούχοι φέρουν τον κίνδυνο του κυκλοφοριακού φόρτου που επιδρά  στα οικονομικά τους αποτελέσματα.
Σήμερα οι εισροές εσόδων, από τα διόδια, υπολογίζεται ότι έχουν  μειωθεί κατά μ.ο. 45%, σε σχέση με το 2008 που ενεργοποιήθηκαν οι  συμβάσεις παραχώρησης.

thebest.gr




Τι ειπώθηκε στις Βρυξέλες με Χατζηδάκη – Χαν για Ολυμπία Οδό - αυτοκινητόδρομους

  • 24/01/2013 
xatzidakis

Πηγή

ilialive.gr
Το θέμα της επανεκκίνησης των αυτοκινητοδρόμων συζήτησε στις Βρυξέλες ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης
σε σειρά επαφών που είχε με Επιτρόπους της Ε.Ε για θέματα της αρμοδιότητας τους.

Ο Έλληνας υπουργός συναντήθηκε με τον επίτροπο για την Εσωτερική Αγορά και τις Υπηρεσίες, κ. Μισέλ Μπαρνιέ και με τον αντιπρόεδρο της ΕΕ και επίτροπο Ανταγωνισμού, κ. Χοακίν Αλμούνια, με τον επίτροπο για την Περιφερειακή Πολιτική, κ. Γιοχάνες Χαν, και με τον αντιπρόεδρο της ΕΕ και επίτροπο για τις Μεταφορές, κ. Σιμ Κάλας.

Μετά τη συνάντηση ο κ. Χατζηδάκης και ο κοινοτικός αξιωματούχος παραχώρησαν κοινή συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο της οποίας ενημέρωσαν  τους δημοσιογράφους για την πρόοδο που έχει σημειώσει η χώρα μας και στο θέμα των αυτοκινητοδρόμων που μέχρι τώρα

Στις δηλώσεις του ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι «όπως γνωρίζετε η Ελλάδα αγωνίζεται σε διαφορετικά μέτωπα, περιλαμβανομένης της απορρόφησης των διαρθρωτικών πόρων και της επανεκκίνησης διαφόρων δημοσίων έργων, μεταξύ των οποίων οι τέσσερεις αυτοκινητόδρομοι.

Συζητήσαμε αυτά τα θέματα με τον Επίτροπο και συμφωνήσαμε ότι υπάρχει απτή πρόοδος. Φυσικά πρόκειται για μαραθώνιο, και ο μαραθώνιος συνεχίζεται. Πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας γνωρίζοντας ότι η ουσία όλης αυτής της άσκησης είναι να φέρουμε αποτέλεσμα.Και αυτή είναι η απόφαση της κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού κου Αντώνη Σαμαρά προσωπικά…»

«…Σχετικά με τους τέσσερεις αυτοκινητόδρομους, συναντήθηκα με τον κο Hahn, τον κο Almunia, τον κο Barnier και πρόκειται να συναντηθώ με τον κο Kallas, καθώς και οι τέσσερις Επίτροποι εμπλέκονται. Αυτά τα έργα είναι σημαντικά για την Ελλάδα επειδή η επανεκκίνησή τους μπορεί να συμβολίσει την επανεκκίνηση της Ελληνικής οικονομίας. Αυτά τα έργα θα δημιουργήσουν 25.000 θέσεις εργασίας, συνεπώς είναι περισσότερο από σημαντικό για εμάς να επιτύχουμε μια τελική συμφωνία με τις τράπεζες, μετά την επίτευξη ενός πλαισίου συμφωνίας με τους παραχωρησιούχους τον Δεκέμβριο.

Εμπλέκονται 43 Ευρωπαϊκές τράπεζες. Όμως πρέπει να εξοικονομήσουμε χρόνο και γι αυτό συνεργαζόμαστε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Task Force για την Ελλάδα ώστε να αποφύγουμε τυχόν νομικά προβλήματα. Συμφωνήσαμε με τους Επιτρόπους που εμπλέκονται να συνεχίσουμε αυτήν την συνεργασία σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που παρουσίασε η Ελληνική κυβέρνηση. Η προσπάθεια είναι πολύ δύσκολη, το πρόβλημα είναι σύνθετο, αλλά η αποτυχία δεν αποτελεί επιλογή».

«Σχετικά με τα αποκαλούμενα έργα προτεραιότητας δεν είναι μυστικό ότι κάποια από αυτά έχουν καθυστερήσεις ή άλλα προβλήματα. Αντιμετωπίζουμε αυτά τα προβλήματα. Το είπαμε δημοσίως και ορίσαμε project managers ώστε να ξεπεράσουμε αυτά τα προβλήματα. Πιστεύουμε ότι μέσα σε δύο μήνες θα είμαστε σε θέση να μιλήσουμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να πούμε ότι είχαμε πρόοδο, απτή πρόοδο και ότι ταυτόχρονα θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε μια νέα λίστα που θα ανταποκρίνεται στο πρόβλημα των εν υπνώσει έργων, διότι υπάρχει η απόφαση της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει και αυτά τα προβλήματα.

Επαναλαμβάνω και πάλι ότι η απόφαση αυτής της κυβέρνησης είναι να φέρει αποτέλεσμα. Μέχρι στιγμής είχαμε αποτέλεσμα και αυτή είναι η απόφασή μας, να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, αγνοώντας το πολιτικό κόστος και εστιάζοντας σε απτά αποτελέσματα». «Ο στόχος μας είναι να επανεκκινήσουμε και τους τέσσερις αυτοκινητοδρόμους τον Απρίλιο, αρκεί ασφαλώς να συμφωνήσουμε με τις τράπεζες που εμπλέκονται και να έχουμε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επειδή για να προχωρήσουμε χρειαζόμαστε μια στερεή νομική βάση. Γι ΄αυτό είμαστε εδώ».



thebest.gr 




Την πρόθεση του να ζητήσει οικονοµικές και Αστικές ευθύνες ακόµα και από την Ευρωπαϊκή  Επιτροπή αν δεν ολοκληρωθεί η Ολυµπία Οδός στο σύνολό της,µέχρι την Τσακώνα,εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης κατά τη σηµερινή συνάντηση µε τον Ευρωπαίο Επίτροπο  για την Περιφερειακή Ανάπτυξη Γιοχάνες Χαν

 

 

 

 

Παράλληλα ο κ. Τατούλης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αύξηση της απορροφητικότητας του ΠΕΠ Πελοποννήσου το τελευταίο χρονικό διάστηµα, "γεγονός το οποίο αποδεικνύει ότι ο ρυθµός ένταξης και συµβασιοποίησης του προγράµµατός µας βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο". Ο κ. Τατούλης ενηµέρωσε επίσης τον Ευρωπαίο Επίτροπο για την απολύτως αίσια εξέλιξη του Διεθνούς Διαγωνισµού για την ολοκληρωµένη διαχείριση των στερεών αποβλήτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και για το Περιφερειακό Ταµείο Επιχειρηµατικότητας, για τα οποία ο κ. Χαν έχει επανειληµµένα δείξει προσωπικό ενδιαφέρον, αλλά και για πρωτοβουλίες πάνω στις νέες τεχνολογίες, όπως το Ινστιτούτο Νανοτεχνολογίας και το Ευρω-Μεσογειακό Ινστιτούτο Έρευνας Νέων Τεχνολογιών στις Ανανεώσιµες Πηγές Ενέργειας. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κάλεσε, τέλος, τον κ. Χαν να επισκεφθεί επίσηµα την Περιφέρεια Πελοποννήσου, προκειµένου όπως δήλωσε χαρακτηριστικά "να δει, ιδίοις όµµασι, µια νέα πρόταση για τη χώρα"




  aigialeia


Στις 14 Φεβρουαρίου ο ευρωπαίος Επίτροπος Χαν σε Αχαΐα - Ηλεία για Ολυμπία Οδό

  • 25/01/2013 - 06:42
katsifarasHann

Πηγή 

thebest.gr

Το πρωί της 14ης  Φεβρουαρίου ο κοινοτικός Επίτροπος Γιοχάνες Χαν, θα πάρει από πρώτο χέρι μια γεύση του τι σημαίνει η καρμανιόλα της Πατρών- Κορίνθου, καθώς θα έρθει στην Πάτρα
και θα έχει επαφές με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα και άλλους φορείς της περιοχής.

Η επίσκεψη Χαν, η οποία οριστικοποιήθηκε για τις 14 του μήνα, αναμένεται να είναι κάτι παραπάνω από εθιμοτυπική στην περιοχή καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ανακοινώσει από την Πάτρα την επανεκκίνηση του έργου της Ολυμπίας Οδού, αλλά και το άνοιγμα του ΕΣΠΑ για τους μικρομεσαίους. Στη συνέχεια θα επισκεφθεί τον Πύργο και ακολούθως την Τρίπολη όπου θα έχει συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα συνοδεύεται απο τον υπουργό ανάπτυξης κ. Χατζηδάκη, με τον οποίο είχε χθες παραγωγική συνάντηση. Η επίσκεψη Χαν  εντάσσεται στο πλαίσιο περιοδείας του Επιτρόπου και στις 13 ελληνικές περιφέρειες, με την οποία επιδιώκει να διασφαλίσει την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαρθρωτικών πόρων - της κυριότερης πηγής δημοσίων επενδύσεων για τη χώρα.


Ολυμπία Οδός: Στο 50% το Κόρινθος-Πάτρα, στο 18% το Πάτρα-Πύργος

Πελοπόννησος (23/09/2013 16:38 )
Ο αυτοκινητόδρομος Ολυμπία Οδός είναι το μεγαλύτερο έργο παραχώρησης τόσο σε μήκος όσο και σε προϋπολογισμό σε όλη την Ελλάδα.
Περιλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο τμήμα δρόμου που ξεκινά από τα διόδια της Ελευσίνας και περνά από την Κόρινθο, την Πάτρα, τον Πύργο, για να καταλήξει σε σύνδεση με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα στην περιοχή της Τσακώνας.
Το έργο είναι με τη μέθοδο της παραχώρησης και προβλέπει εκμετάλλευση από ιδιωτικές εταιρείες για χρονική περίοδο 30 ετών και μερική χρηματοδότηση από το Κράτος και από την παραχωρησιούχο εταιρεία.
Το μήκος του έργου εκτίνεται σε 366 χιλιόμετρα διαιρούμενο σε τρεις Περιφέρειες (Αττικής, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας).
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2,2 δις ευρώ και χρηματοδοτείται μέσω ενός συνδυασμού τραπεζικών δανείων, εσόδων διοδίων, ιδιωτικών επενδύσεων των Μετόχων, καθώς και επιδοτήσεων του Ελληνικού Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το έργο δημοπρατήθηκε το 2005 και η σύμβαση υπογράφηκε στα μέσα του 2007. Ανάδοχο σχήμα είναι η κοινοπραξία των εταιριών Vinci, Hochtief,  ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, ΑΘΗΝΑ, J&P ΑΒΑΞ. Τα πρώτα έργα ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2008.
Το έργο αντιμετώπισε εξαρχής σοβαρά προβλήματα με τις μελέτες (εμπλοκή με τα εκτελούμενα έργα Σιδηροδρόμου σε περίπου 200 σημεία), τις απαλλοτριώσεις που δεν ήταν ώριμες όταν ξεκίνησαν τα έργα και φυσικά την υποχρηματοδότηση που οδήγησε στη διακοπή των εργασιών. Εντάσσεται στα έργα με παραχώρηση που έχουν χαρακτηριστεί παγωμένα.
Οι σημαντικές καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις και τις αρχαιολογικές ανασκαφές, και οι διαμάχες για τη χάραξη και θέματα περιβάλλοντος, που έχουν επηρεάσει την ολοκλήρωση όλων των τμημάτων του νέου αυτοκινητόδρομου, καθώς και η παρατηρηθείς 20% με 30% μείωση της πραγματικής κυκλοφορίας, οδήγησαν τους Δανειστές του έργου στην προσωρινή αναστολή χρηματοδότησης τον Νοέμβριο 2010 έως ότου βρεθεί μια βιώσιμη λύση για την εξισορρόπηση των πηγών και χρήσεων των κεφαλαίων κατά τη διάρκεια της κατασκευής.
Τα έσοδα που συλλέγονται σήμερα δεν καλύπτουν το κόστος των υπηρεσιών λειτουργίας, της συντήρησης και αποπληρωμής του χρέους της εταιρείας, ακόμη και πριν από τις πληρωμές στον Κατασκευαστή.
Παρά την κατάσταση αυτή, οι εργασίες ασφαλείας συνεχίζουν να εκτελούνται στο έργο, καθώς και η καθημερινή λειτουργία και συντήρηση, υπηρεσίες που απαιτούνται για την οδική ασφάλεια.
Η ΒΟΜΒΑ
Η βόμβα έπεσε τον Νοέμβριο του 2012 όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία μεταξύ ΥΠΑΝΥΠ και παραχωρησιούχων για την κατασκευή του τμήματος μέχρι την Πάτρα καθώς η χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ καλύπτει το τμήμα αυτό.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, το τμήμα Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα δεν "κόβεται" αλλά παραπέμπεται για κατασκευή στο μέλλον, ουσιαστικά όμως χωρίς να υπάρχει κάποια δέσμευση για αυτό, ενώ το κόστος για την κατασκευή του το καθιστά σχεδόν αδύνατο.

Τον Μάρτιο του 2014 είχαμε και μια ωραιότατη φιέστα-φιάσκο καθώς τελικά αποδείχθηκε πως τα έργα παραμένουν όμηροι προβλημάτων. Έχει οριστικοποιηθεί  η συμφωνία με τις τράπεζες  χωρίς όμως να δώσει την έγκριση της η Κομισιόν για τις αλλαγές στις συμβάσεις πράγμα που αναμένεται να γίνει το νωρίτερα στο τέλος του έτους.
Αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή την εποχή υπάρχουν εργοτάξια σε εξέλιξη (4 τον αριθμό) με εργασίες μικρής κλίμακας. Το Δημόσιο έχει έρθει σε συμφωνία με την κοινοπραξία κατασκευής καταβάλλοντας εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση σε κάθε ένα από τα 4 παγωμένα έργα.

Με αυτά τα δεδομένα μιλάμε για έναρξη των έργων το 2014 και ολοκλήρωση άγνωστη καθώς το χρονοδιάγραμμα έχει τιναχτεί στον αέρα και προς το παρόν καμία πρόβλεψη δεν είναι ρεαλιστική. Η πραγματικότητα όμως είναι πως από το Κιάτο μέχρι την Πάτρα υπάρχει ένα συνεχόμενο εργοτάξιο 100χλμ.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ- ΠΡΟΟΔΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
1.ΤΜΗΜΑ  ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ (ΕΤΟΙΜΟ)
2.ΤΜΗΜΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ (αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες ανά ρεύμα + ΛΕΑ)-ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΦΑΣΗ
Κόρινθος – Κιάτο (20.4 χλμ). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ: 33%. Περιλαμβάνει: Γέφυρα Ραχιάνη, Γέφυρα Περιστερώνα, Γέφυρα Ασωπού, Γέφυρα Ελίσσωνα, Γέφυρα Ζαπάδη.   
Κιάτο – Δερβένι (33.1 χλμ). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ: 81%, Περιλαμβάνει: Σήραγγα Δερβενίου, Γέφυρα Δερβενιώτη, Ημιστέγαστρο Κοιμητηρίου Δερβενίου, Γέφυρα Ροζενών.
Δερβένι – Πλάτανος (13.5 χλμ). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ: 47%. Περιλαμβάνει: Σήραγγα Μαύρων Λιθαριών, Σήραγγα Ακράτας, Ημιστέγαστρο Ακράτας, Γέφυρα Κράθη.
Πλάτανος – Αίγιο (23.1 χλμ). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ: 41%. Περιλαμβάνει: Σήραγγα Πλατάνου, Ημιστέγαστρο Πλατάνου, Γέφυρα Λαδοποτάμου, Ημιστέγαστρο Τεμένης, Ημιστέγαστρο Ελίκης, Γέφυρα Βουραικού, Γέφυρα Κερυνίτη, Γέφυρα Σελινούντα.
Αίγιο – Αραχοβίτικα Πάτρας (30 χλμ). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ: 85%. Περιλαμβάνει: Σήραγγες Παναγοπούλας, Γέφυρα Μεγανίτη, Γέφυρα Φοίνικα, Γέφυρα Καμάρων.
3.ΤΜΗΜΑ ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ (αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες ανά ρεύμα + ΛΕΑ)-ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
Πάτρα - Κυλλήνη (42.8 χλμ). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ: 19%. Περιλαμβάνει το τμήμα μήκους 18 χιλιομέτρων μεταξύ Μιντιλόγλι και Κάτω Αχαΐα όπου ο κατασκευαστής δεν είχε τη δυνατότητα να εκτελέσει εργασίες λόγω των ενεργειών από γειτονικές κοινότητες που αντιτίθενται στη χάραξη που διάλεξε το Δημόσιο.
Κυλλήνη - Πύργος (37.8 χλμ). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ: 17%. Περιλαμβάνει: Γέφυρα Πηνειού
4.ΤΜΗΜΑ ΠΥΡΓΟΣ-ΑΛΦΕΙΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ(αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες/ ρεύμα )-ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
Καμία εργασία
ΠΡΟΟΔΟΣ ΕΡΓΩΝ μέχρι τα τέλη Ιουλίου 2011
Κατασκευαστικές εργασίες και στις 5 σήραγγες κατά μήκος της Κορίνθου-Πατρών. Πλήρης διάνοιξη έχει επιτευχθεί στις μεγαλύτερες σήραγγες του έργου στην περιοχή της Παναγοπούλας (τμήμα 4.003μ προς Κόρινθο + τμήμα 3.160μ προς Πάτρα), στη σήραγγα Δερβενίου (και οι δύο σήραγγες προς Κόρινθο) και, επίσης, επίκειται στη σήραγγα Μαύρων Λιθαριών. Η φάση εκσκαφής όλων των σηράγγων είναι κατά 62% ολοκληρωμένη.
Συνολικό μήκος σηράγγων κατά την ολοκλήρωσή τους:
Κατεύθυνση     Κόρινθος  Κατεύθυνση Πάτρα
Δερβένι                   480m -   627m         
Μαύρα Λιθάρια 1.189m -1.160m
Ακράτα                   790m -   252m         
Πλάτανος            1.677m -1.571m
Παναγοπούλα        530m - 555m + 4.003m        3.160m
Κατασκευαστικές εργασίες για τις υποδομές του αυτοκινητόδρομου (υπόγειες διαβάσεις, άνω διαβάσεις, γέφυρες, cut & covers, ημιστέγαστρα, τοίχοι αντιστήριξης, οχετοί, κλπ.) στα τμήματα Κορίνθου-Πατρών και Πατρών-Πύργου. Χωματουργικές εργασίες όπου υπήρχε διαθέσιμη γη.
Από ΠΑΤΡΙΣ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου