Powered By Blogger

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

''ΗΛΕΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ'' Πύργος: Εντυπωσιακή εκδήλωση Ύμνος για την Ηλεία // τα video








  1. .........Από την εκδήλωση-αφιέρωμα-Ύμνος, στους Αρχαιολογικούς Χώρους της Αρχαίας Ολυμπίας-Αρχαίας Ήλιδας - Επικουρίου Απόλλωνος, με τίτλο ¨Ηλείας Εγκώμιον¨..... ..........Παρουσιάστηκε το Σάββατο 12-4-2014 το βράδυ, στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο υπό την Αιγίδα του Δήμου Πύργου, με οργανωτή τη Πολιτιστική Λέσχη Τραπεζικών Ν. Ηλείας και με τη συνεργασία και τη συμμετοχή πλειάδας εκλεκτών καλλιτεχνών,ειδημόνων,ανθρώπων των γραμμάτων και των τεχνών κλ ..... ..........                    Η ''ΦΩΝΗ'' της ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΛΈΣΧΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΏΝ και όλων των ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ της μεγάλης εκδήλωσης''ΗΛΕΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ'' για τη ΦΛΟΓΑ της ΟΛΥΜΠΙΑΣ και για την ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΉΤΩΝ στην ΚΟΙΤΊΔΑ ΤΟΥΣ και κυρίως της ΖΩΦΌΡΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΟΥ ΑΠΌΛΛΩΝΑ.....



Συμμετείχαν μια πλειάδα εκλεκτών μουσικών και ειδικών στα παραπάνω θέματα όπως

-Από τα Χρώματα της Ηλιδας,οι καταξιωμένοι , Γιώργος Γκιτζίρης και η  Χαρά Σκουλαρίκου



-το φημισμένο ''Κουιντέτο νυκτών εγχόρδων Ζακύνθου''
-Επιμέλεια μαγνητοσκοπημένων και παρουσίασης σχετικών προβολών-μουσικής, είχε ο  Παναγ.Μαρίνος- συνθέτης
-Εισήγηση  από Γεωργία Χατζή ,Δ/ντρια Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων Ολυμπίας
-Απαγγελία  αποσπασμάτων από ποιήματα και πεζά  οι Παύλος Αυγερινόπουλος και η  Μαρία Μπίρμπα
και Ιωάννα Τζουανοπούλου,
-Ακούσματα από τραγούδια του Ηλείου συνθέτη Ηλία Ανδριόπουλου
και το μελοποιημένο το ''Φως της Ολυμπίας'' του Τ Δόξα.

-Επιδόθηκε πλακέτα στον Ηλείο Μουσικοσυνθέτη Ηλία Ανδριόπουλο


 Μουσική/επιμέλεια, ο συνθέτης Παναγιώτης Μαρίνος..


Επικούριος..


Ολύμπιον χορικό....







Αφιέρωμα στον Ηλείο Μουσικοσυνθέτη Ηλία Ανδριόπουλο





''Έρως''

''Νυκτερινό παράπονο''

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Το ουσιαστικό δίλημμα των εκλογών του Μαΐου εκτός ιδεολογημάτων



 Απόψεις...


Παραλείποντας  οποιαδήποτε παράθεση στοιχείων και γεγονότων που τεκμηριώνουν την οικονομικοκοινωνική κατάσταση στην οποία βρίσκετε η Χώρα και η περιοχή πηγαίνω κατευθείαν στο δια ταύτα
Ο  δρόμος για να βγούμε από τον κύκλο της ύφεσης είναι αυτός που θα χαράξουμε και θα ακολουθήσουμε μόνοι μας, τοπικές κοινωνίες, επιχειρηματίες,  εργαζόμενοι, φορείς, αυτοδιοίκηση  με βασική παράμετρο την συνέργεια και την οικονομία πόρων (οικονομικών ,φυσικών κλπ).
Αυτή η διαδικασία δεν θα γίνει άπαξ ,είναι μια δυναμική πορεία με λάθη ,πισωγυρίσματα ,αντιστάσεις ,επιτυχίες και επαναπροσδιορισμούς τον εφικτών στόχων κάθε φορά.
Η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα  που αποτελεί την ραχοκοκαλιά τής Τοπικής της Ελληνικής αλλά και της Ευρωπαϊκής  οικονομίας μέσα από τα θεσμικά όργανα  που την εκφράζουν  έχει καταλήξει  στο συμπέρασμα πως η ανταγωνιστικότητα της περιφερειακής οικονομίας τουλάχιστον , δεν μπορεί να στηριχτεί μακροπρόθεσμα σε μειώσεις δαπανών ( μισθολογικών, επενδυτικών κλπ  ) .
Με δεδομένη την απώλεια εισοδήματος που ξεπερνάει το 30 % τα τρία τελευταία χρόνια , η εσωτερική ζήτηση έχει φτάσει σε οριακά επίπεδα και η πολυσυζητημένη εξωστρέφεια δεν μπορεί άμεσα να δώσει λύσεις  (απαιτεί επανασχεδιασμούς, επενδύσεις, επιμονή κλπ) Άρα το πρόβλημα της αποεπένδυσης με κορυφαία συνέπεια  τη μείωση στην ενεργό ζήτηση που οδηγεί σε ακόμα χαμηλότερους οικονομικούς κύκλους, παραμένει .
Με αυτά τα δεδομένα  η ανεργία θα  συνεχίσει να αυξάνει  και καμία επιχείρηση δεν θα μπορεί να σχεδιάσει επενδύσεις για την εσωτερική αγορά της  μη ζήτησης.
Είναι φανερό πώς η τόνωση της απασχόλησης  θα οδηγήσει στην αύξηση της εσωτερικής ζήτησης  και  θα δώσει στις επιχειρήσεις την δυνατότητα να σχεδιάσουν με μεγαλύτερη σιγουριά τα βήματα τις εξωστρέφειας τους, χωρίς  να πέφτουν στην παγίδα της αναγκαστικής αναζήτησης αγοραστών για τα προϊόντα που δεν πωλούνται στην εσωτερική αγορά, σε τιμές του δεν τους αξίζουν .
Είναι  σχεδόν μονόδρομος η συνεργασία των κοινωνικών εταίρων και της  Αυτοδιοίκησης μέσω ενός τοπικού αναπτυξιακού σχεδίου για την επανεκκίνηση τις οικονομίας  . 
 
Σε αυτή την πορεία  ο τρόπος διάθεσης των  κονδυλίων  από το  ΣΕΣ  και το RIS3 την επόμενη πενταετία είναι πολύ κρίσιμος, αποτελώντας  αναγκαία όχι όμως και ικανή συνθήκη για να οδηγήσει στην επιτυχία του εγχειρήματος γιατί :
-Τα κονδύλια δεν είναι αρκετά και  αν υπολογίσουμε  την απώλεια που έχει υποστεί η τοπική οικονομία τα τελευταία χρόνια το σημείο εκκίνησης χαμηλώνει περισσότερο.
-Η γραφειοκρατία που απαιτείτε για την εκταμίευση τους υπερβαίνει τα όρια αντοχής μεγάλου μέρους πιθανών τελικών αποδεκτών, ( αυτό είναι και θέμα της ΕΕ που είναι εξ ορισμού γραφειοκρατικός μηχανισμός )
- Οι πόροι αυτοί μπορούν υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και στόχευση να υποβοηθήσουν όχι όμως και να διατηρήσουν μια οικονομική μεγέθυνση της τοπικής οικονομίας αν αυτή δεν έχει στόχο να παράγει αξιόπιστα επώνυμα προϊόντα  που θα διεκδικούν με επιμονή και συνέπεια μερίδιο από την εγχώρια και ξένη αγορά  
- Τέλος δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν ικανές απορροφήσεις ποσοτικά και χρονικά που θα φτάσουν στην πραγματική οικονομία με τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα το τραπεζικό σύστημα . Άρα κλειδί θα αποτελέσει η δυνατότητα άντλησης κεφαλαίων από νέα χρηματοδοτικά εργαλεία , εκτός του παραδοσιακού δανεισμού ,σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο
Συμπερασματικά  η επανεκκίνηση της τοπικής οικονομίας δεν έχει άλλο δρόμο από την παραγωγή επώνυμου αξιόπιστου προϊόντος που θα διεκδικήσει με επιμονή και συνέπεια μερίδιο από την παγκόσμια αγορά αξιοποιώντας κάθε πόρο και κάθε μέσο που μπορεί να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση μέσα από ένα τοπικό αναπτυξιακό σύμφωνο .
Πρέπει άπαντες να κατανοήσουν ότι δεν μπορεί να υπάρξει από «Μηχανής θεός » η λύση είναι στα χέρια αυτών που έχουν το πρόβλημα έστω και αν απαιτηθεί να παραμερίσουν πολλούς ανασταλτικούς παράγοντες για τους οποίους μπορεί να μην έχουν άμεση ευθύνη .
Οι  Υποψήφιοι για τους Δήμους και τις Περιφέρειες πρέπει να απαντήσουν σε δύο βασικά ζητούμενα  :
-Πως, με τα μέσα που διαθέτουν ή πρέπει να αναζητήσουν, θα  βοηθήσουν την  τοπική οικονομική επανεκκίνηση και
-Πώς θα διατηρήσουν ένα  όσον το δυνατόν καλύτερο δίκτυο κοινωνικής προστασίας.


Η πειστικότητα των απαντήσεων στα παραπάνω είναι  υπαρξιακή προϋπόθεση για την αυτοδιοίκηση ,την κοινωνική ειρήνη και προφανώς το ουσιαστικό ΔΙΛΗΜΜΑ  των εκλογών  του Μαίου.


Σπύρος Θεοχάρης Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λεχούρι Καλαβρύτων Είναι Οικονομολόγος απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.




Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Το ανατολικό αέτωμα του Ναού του Διός στην Αρχαία Ολυμπία



Το ανατολικό αέτωμα του Ναού του Διός στην Αρχαία Ολυμπία



Οι μορφές των αετωμάτων είναι, περίπου, μιάμιση φορά μεγαλύτερες από το φυσικό και οι θεοί στο κέντρο έχουν περίπου ύψος 3,15 μ. Τα γλυπτά είναι ολόγλυφα και ήταν στερεωμένα στο αέτωμα με συνδέσμους. Σε αρκετά μεγάλο τμήμα του πίσω μέρους τους δεν είναι τελειωμένα ή ακόμη υπάρχουν ατέλειες στην απόδοση της κόμης. Φυσικά, δε θα πρέπει να κατακρίνουμε τον καλλιτέχνη αλλά να σκεφτούμε ότι τα γλυπτά ήταν τοποθετημένα σε αρκετό ύψος και οι λεπτομέρειες - ατέλειες θα αποδίδονταν - καλύπτονταν με χρώμα.
"Η σύνθεση θεωρείται στατική, (John Boardman, Ελληνική πλαστική, Κλασική περίοδος) και μόνο η γνώση του θέματός της μας επιτρέπει να αντιληφθούμε την ένταση της σκηνής. Οι άξονες στην κεντρική ομάδα είναι κάθετοι, σχηματίζοντας τετράπλευρο πάνω από το μεσαίο μετακιόνιο της πρόσοψης του ναού και φαίνονται σχεδόν σαν τμήματα της αρχιτεκτονικής του κτηρίου, ενώ η συμμετρία των άλλων μορφών μόλις διασπάται από τις διαφορετικές στάσεις των γονατιστών ή ανακλινόμενων μορφών και των αλόγων, που είναι ακίνητα ή στρίβουν."


Αποδίδεται με επιτυχία η ανθρώπινη ανατομία και η αντίθεση των μαχόμενων μορφών και ομάδων. Παρατηρείται μια ένταση στην έκφραση  των προσώπων, κάτι που θα αποφύγει η τέχνη της κλασικής περιόδου.
Κατά μία εκδοχή το αέτωμα υποθέτουμε ότι θα ήταν κάπως έτσι.

Σύμφωνα με άλλη εκδοχή, την οποία υιοθετεί το Μουσείο στην Ολυμπία, το αέτωμα ήταν κάπως έτσι
Στο ανατολικό αέτωμα ιστορήθηκε ο μύθος της αρματοδρομίας μεταξύ του Οινόμαου και του Πέλοπα.
Σύμφωνα με τους μύθους ο Οινόμαος ήταν γιος του Άρη και μιας από τις κόρες του θεού - ποταμού Ασωπού της Άρπιννας ή της Ευρυθόης ή ακόμη και της Πλειάδας Στερόπης. Ήταν βασιλιάς της Πίσας στην Ήλιδα. Παντρεύτηκε την Στερόπη και απέκτησε μια κόρη, την Ιπποδάμεια.
Η Ιπποδάμεια ήταν πολύ όμορφη και τη ζητούσαν σε γάμο πολλοί νέοι, όμως ο Οινόμαος αρνιόταν επίμονα να τη δώσει σε κάποιον. Ίσως να ήταν ερωτευμένος μαζί της, ίσως να φοβόταν και κάποιο χρησμό που του είχε φανερώσει ότι θα πέθαινε από το γαμπρό του. Για να αποφύγει τους μνηστήρες, τους ανάγκαζε να συναγωνιστούν μαζί του σε αρματοδρομία. Τα άλογα όμως του δικού του άρματος ήταν ιερά και του τα είχε δώσει ο πατέρας του, ο Άρης. Πριν από την αρματοδρομία, ο ίδιος θυσίαζε ένα κριάρι στο Δία και την ώρα εκείνη ο επίδοξος μνηστήρας άρχιζε την κούρσα, που τέρμα της ήταν ο βωμός του Ποσειδώνα στην Κόρινθο. Ο Οινόμαος ξεκινούσε αφού είχε τελειώσει τη θυσία, και όπως είναι φυσικό με τα άλογα που είχε, έφτανε και προσπερνούσε τον άτυχο μνηστήρα, τον οποίο σκότωνε στο τέλος. Όταν εμφανίστηκε ως μνηστήρας ο Πέλοπας, ο Οινόμαος είχε ήδη καρφώσει στην πόρτα του σπιτιού του δώδεκα κεφάλια.
Ο Πέλοπας είναι γιος του Τάνταλου και της Κλυτίας ή της Ευρυάνασσας ή της Ευρυσθάνασσας ή της Ευρυθεμίστης, κτλ. Ο Τάνταλος κατάγεται από τη Μικρά Ασία κι όταν ο Ίλος άρχισε πόλεμο εναντίον του ήρθε στην Ελλάδα, φέρνοντας μαζί του θησαυρούς. Τον συνόδευαν Φρύγες μετανάστες, των οποίων τους τάφους τους έδειχναν στη Λακωνία μέχρι την ιστορική εποχή.
Σύμφωνα με τους μύθους ο Πέλοπας είχε προσφερθεί από τον πατέρα του ως γεύμα στους θεούς. Οι μυθογράφοι λένε ότι ο Τάνταλος ενήργησε έτσι είτε γιατί ήθελε να ελέγξει την οξυδέρκεια των θεών είτε γιατί υπήρχε λιμός εκείνη την εποχή κι από ευσέβεια αναγκάστηκε να προσφέρει στους θεούς το γιο του. Οι θεοί αναγνώρισαν τον Πέλοπα και δεν έφαγαν, εκτός από τη Δήμητρα, που πεινασμένη καθώς ήταν καταβρόχθισε έναν ώμο. Οι θεοί αποκατέστησαν το σώμα του Πέλοπα και του ξανάδωσαν τη ζωή. Στη θέση του ώμου που είχε φάει η Δήμητρα κατασκεύασαν έναν άλλο από ελεφαντόδοντο, που αργότερα το έδειχναν στην Ήλιδα.
Ο Ποσειδώνας ερωτεύτηκε τον Πέλοπα και τον πήρε στον ουρανό, όπου έγινε οινοχόος του. Τον έστειλε όμως πίσω στη γη επειδή ο πατέρας του τον χρησιμοποιούσε για να κλέβει νέκταρ και αμβροσία από τους θεούς και να τα δίνει στους θνητούς. Παρόλα αυτά ο Ποσειδώνας παρέμεινε προστάτης του και του δώρισε φτερωτά άλογα κι αργότερα τον βοήθησε στην αρματοδρομία. Η άποψη αυτή για την αρματοδρομία πρέπει να εκφράζεται στο αέτωμα.
Όταν έφτασε ο Πέλοπας στην Ήλιδα ως μνηστήρας, τον είδε η Ιπποδάμεια, τον ερωτεύτηκε παράφορα και για να κερδίσει την αρματοδρομία ο Πέλοπας εξασφάλισε τη βοήθεια του ηνίοχου του πατέρα της, του Μυρτίλου. Τον έπεισε να αντικαταστήσει τις σφήνες στις ρόδες του άρματος με σφήνες από κερί.
Κατά τη διάρκεια της αρματοδρομίας, το άρμα του Οινόμαου διαλύθηκε, ο Οινόμαος μπλέχτηκε στα ηνία και σκοτώθηκε ή τον σκότωσε ο Πέλοπας. Φυσικά ο Πέλοπας παντρεύτηκε την Ιπποδάμεια και απέκτησε πολλά παιδιά με πιο σημαντικά τον Ατρέα και το Θυέστη.
Ο Μυρτίλος, που είχε βοηθήσει τον Πέλοπα τελικά σκοτώνεται από τον Πέλοπα, είτε γιατί προσπάθησε να βιάσει την Ιπποδάμεια, με την οποία ήταν ερωτευμένος, είτε γιατί η Ιπποδάμεια, που είχε προσπαθήσει να τον διαφθείρει χωρίς επιτυχία, τον συκοφάντησε στον άντρα της, ο οποίος τη σκότωσε. Το σημαντικό στη συνέχεια του μύθου ήταν η κατάρα του Μυρτίλου προς τον οίκο του Πέλοπα, που θα φέρει αργότερα τόσες συμφορές στους Πελοπίδες, στον Ατρέα, το Θυέστη, τον Αγαμέμνονα κτλ.
Αλφειός

  Αμυθάων  -  Μυρτίλος

Άρμα Οινόμαου

Στερόπη  -  Οινόμαος

Οινόμαος
  Δίας  -  Πέλοπας
  Ιπποδάμεια

Άρμα Πέλοπα

Μάντης Ίαμος


Κλαδέος

από ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το δυτικό αέτωμα
Οι μετόπες
Πηγή: http://users.sch.gr

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ/ΑΚΥΡΩΣΗΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΥΡΓΟΥ


Καλο βραδυ σε ολες και σε ολους σας παντα με αισιοδοξη διαθεση!!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ για 26 Απριλιου 2014
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ << ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ >> Φυσιολατρια, Ορειβασια, Οικολογια, σας ανακοινωνει ότι μετα την συνεντευξη τυπου σημερα του ΔΗΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ότι θα πραγματοποιηθη μεγαλη συγκεντρωση διαμαρτυριας για την ΑΦΗ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ στην ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ, ακυρωνεται η αυριανη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, για την ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ απο το ΚΡΑΤΟΣ της ΑΘΗΝΑΣ, που θα γινοταν στην ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ του ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ και ωρα 20.00 μ.μ στις 26 Απριλιου 2014 ημερα ΣΑΒΒΑΤΟ,.!!
Η συγκεντρωση διαμαρτυριας, θα γινη μια φορα στην ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ στις 30 Απριλιου 2014, όπως εχει προγραμματισει ο ΔΗΜΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ και συντασσομαστε διπλα τους για τον κοινο, ιερο σκοπο !!
Ο Συλλογος μας << ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ >> και ΤΟ ΙΝΣΤΙΝΤΟΥΤΟ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ << TERRA OLYMPIA >> θα συμμετεχουν ενεργα στην προγραματισμενη από τον ΔΗΜΟ ΟΛΥΜΠΙΑΣ συγκεντρωση!!

Η ΑΦΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΣΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ !!
Καλουμε τον ΗΛΕΙΑΚΟ ΛΑΟ, κληρονομο του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ, τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, να δωσουν δυναμικο παρων στη συγκεντρωση αυτή στην ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ στις 30 Απριλιου 2014!!
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ << ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ >> Φυσιολατρεία, Ορειβαςία, Οικολογία, σε Συνδιοργάνωση με το ΔΗΜΟ ΠΥΡΓΟΥ, το ΔΗΜΟ ΗΛΙΔΑΣ, το ΔΗΜΟ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ - ΚΥΛΛΗΝΗΣ και το ΔΗΜΟ ΟΛΥΜΠΙΑΣ, ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, για την ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ απο το ΚΡΑΤΟΣ της ΑΘΗΝΑΣ
Η Συγκεντρωση θα γίνει στην ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ του ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ και ωρα 20.00 μ.μ στις 26 Απριλιου 2014 ημερα ΣΑΒΒΑΤΟ,.!!
Η επομενη συγκεντρωση διαμαρτυριας, θα γίνει στην ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ στις 30 Απριλιου 2014!!
Συμμετεχουν ΤΟ ΙΝΣΤΙΝΤΟΥΤΟ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ << TERRA OLYMPIA >>, Ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΥΡΓΟΥ, ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΥΡΓΟΥ, Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΥΡΓΟΥ, ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΗΛΕΙΑΣ, Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΥΡΓΟΥ, Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΤΑΧΙ, Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ Ν. ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΗΛΕΙΑ, ΠΥΡΓΟ !!

ΟΧΙ στην απαγκιστρωση, της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ απο το ιερο χωρο της ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ, για τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΕΩΝ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ!!
ΟΧΙ στη βεβηλωση του ιερου χωρου της ΟΛΥΜΠΙΑΣ απο το Κρατος της ΑΘΗΝΑΣ, σε συνεργασια με την ΔΟΕ, την ΕΟΕ,!!
Θα υπογραφεί και σχετικό ψήφισμα διαμαρτυρίας.
Πληροφοριες Τηλεφωνο:: 6974070997, κ. Παναγιωτης Αχιλλεοπουλος!! 

 






Η ΑΦΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ

19 Ιουνίου 2011 στις 12:42 π.μ.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ Ν. ΗΛΕΙΑΣ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Αφή της Ολυμπιακής Φλόγας, δεν έγινε στην Α. Ολυμπία,σύμφωνα με την παράδοση.Για το λόγο αυτό πιστεύουμε ότι τίθεται θέμα αλλοίωσης και αλλοτρίωσης Ιστορικών δεδομένων, αφού είναι αυτονόητο ότι η Α Ολύμπια είναι και θα πρέπει να είναι, για λόγους ιστορικούς, η κοιτίδα των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι Ηλείοι αξιώνουμε, τουλάχιστον η αφή της Φλόγας να γίνεται στο λίκνο των Ολυμπιακών Αγώνων, απαιτώντας ταυτόχρονα από τους θεσμικούς και άλλους φορείς στο Νομό και πέρα απ΄αυτόν, να προστατεύουν τα μνημεία και τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά και αποτελούν υπέρτατη και μοναδική, στους αιώνες, παρακαταθήκη του Νομού μας.
                     ο Πρόεδρος                                    Ο Γραμματέας

                    Κ Τριανταφυλλόπουλος                Γ Βασιλόπουλος






 ========================================================
Γ.Δόξας:"Η ΔΟΕ κερδίζει από το όνομα Ολυμπία"
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Παρασκευή, 25 Απρίλιος 2014 08:03

«Η Ολυμπιακή Φλόγα πρέπει οριστικά και αμετάκλητα να ανάβει στην Αρχαία Ολυμπία, διαφορετικά να μην χρησιμοποιούν τον προσδιορισμό ολυμπιακή», ανέφερε , ο Γιώργης Δόξας...
γιος του αείμνηστου ποιητή Τάκη Δόξα, που έγραψε το ποίημα «Φως της Ολυμπίας» και απαγγέλλεται κατά την τελετή αφής της φλόγας. Όπως τόνισε η ΔΟΕ εκμεταλλεύεται το όνομα Ολυμπία και εισπράττει εκατομμύρια ευρώ.
Από την πλευρά της Ελλάδας δεν υπάρχει ξεκάθαρη και σαφή θέση για υποστήριξη των πολιτισμικών μνημείων της Ηλείας.
από Pirgiotis.gr
=========================================================


ΟΛΥΜΠΙΑ και ΑΦΗ της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ

19 Ιουνίου 2011 στις 7:54 μ.μ.
ΕΝΩΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
7η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΕΠΟ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΛΕΙΑΣ
ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΥΡΓΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Αφή της Ολυμπιακής Φλόγας, δεν έγινε στην Α. Ολυμπία,εκεί που γεννήθηκε ,στη γη που γέννησε το ολυμπιακό ιδεώδη, την συναδέλφωση των λαών για την παγκόσμια ειρήνη, τα πανανθρώπινα ιδανικά, την εκεχειρία , την πίστη στο ''ευ αγωνίζεσθε''
Αξιώνουμε, η αφή της Φλόγας αλλά και η απαγγελία του ποιήματος του Τ.Δόξα ''Φως της Ολυμπίας'' να γίνεται στην Α Ολυμπία και από τους θεσμικούς και άλλους φορείς, να προστατεύουν τα μνημεία και τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά της μοναδικής στον Κόσμο περιοχής απ΄όπου  πηγάζουν τα Υψηλότερα και Ευγενέστερα Ιδανικά.
Ο Γραμματέας
Κ. Τριανταφυλλόπουλος