Powered By Blogger

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας σε e-book

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας σε e-book

Ο ιερός τόπος της αρχαίας Ολυμπίας δοκιμάστηκε σκληρά από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007. Μαζί του δοκιμάστηκε και όλη η ανθρωπότητα που έχει συνδέσει το χώρο με την ειρήνη, τη συμφιλίωση, την ευγενή άμιλλα και τον Ολυμπισμό.

Αυτονόητη πράξη καθήκοντος προς το παγκόσμιο αυτό ιερό υπήρξε ο αφιερωματικός τόμος για το Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας που το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση παρέδωσε στους φιλότεχνους αναγνώστες τον Δεκέμβριο του 2008.


Ο αφιερωματικός τόμος περιέχει φωτογραφίες εκθεμάτων του Αρχαιολογικού Μουσείου της Ολυμπίας. Το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού διατηρεί τα πνευματικά δικαιώματα (copyright) επί των απεικονιζόμενων αρχαίων και επί των φωτογραφιών και το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων εισπράτει τα τέλη δημοσίευσης αυτών.


Μπορείτε να διαβάσετε ή να "ξεφυλίσσετε" ηλεκτρονικά ολόκληρο το βιβλίο, από  http://www.latsis-foundation.org/megazine/publish/ebook.php?book=35&preloader=1

Μένουμε Ελλάδα για τον οδοντωτό σιδηρόδρομο/Κλήμα του Παυσανία: Ένα κλήμα 3.000 ετών

 
 
Κλήμα του Παυσανία: Ένα κλήμα 3.000 ετών


Ένα ζωντανό φυσικό μνημείο, μήκους 100 μέτρων και ηλικίας περίπου 3.000 ετών, βλασταίνει ακόμη και είναι η απόδειξη της ξακουστής ελληνικής οινοπαραγωγής και αμπελοκαλλιέργειας που πηγάζει από την αρχαιότητα.



Το "Κλήμα του Παυσανία" βρίσκεται στον οικισμό Σελλά Παγκρατίου (56 χλμ.της οδού Τριπόλεως-Καλαβρύτων, στα σύνορα των νομών Αρκαδίας-Αχαΐας.
Το "Κλήμα" βοτανικά ανήκει στο είδος Vitis Vinifera Siluestris, άγρια άμπελος, από το οποίο εξελίχθηκε το υποείδος Vitis Vinifera Sativa, από το οποίο και προέρχονται οι σημερινές καλλιεργούμενες ποικιλίες αμπέλου.
O φημισμένος περιηγητής Παυσανίας, την άνοιξη του 172 μ.Χ επισκέφθηκε τη συγκεκριμένη περιοχή για να διαπιστώσει εάν ήταν πραγματικότητα η φήμη που είχε ακούσει ότι οι πέστροφες στον ποταμό Αροάνειο κελαηδούσαν όπως το πουλί τσίχλα.
Ο Παυσανίας στο βιβλίο του "Αρκαδικά" αναφέρει ότι ευρισκόμενος κοντά στο συγκεκριμένο ποτάμι μέχρι τη δύση του ηλίου, είδε μεν τις πέστροφες αλλά δεν τις άκουσε να μιλάνε.
Τελικά, αυτό που πιθανότατα συνέβει είναι ότι κάποιος καλοφαγάς, ενθουσιασμένος με τις πέστροφες, είπε στον Παυσανία ότι κελαηδούν από νοστιμιά!
Σύμφωνα με την παράδοση, ευρισκόμενος λοιπόν για τον παραπάνω λόγο κοντά στο σημείο που είναι σήμερα το Κλήμα, φαίνεται ότι αναζήτησε τον ίσκιο του και οι κάτοικοι του χωριού, τον φιλοξένησαν παρατίθοντας του γεύμα με πέστροφες και προσφέροντας του νερό από την παρακείμενη πηγή.


Το μέγεθος και η βλάστηση του Κλήματος του έκανε εντύπωση και συνέστησε στους κατοίκους να το προσέχουν και να το περιποιούνται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κορμός του ήταν κατά πολύ μεγαλύτερος αλλά στη διάρκεια της κατοχής οι Γερμανοί κατακτητές, σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων, έκοψαν ένα μεγάλο κομμάτι του κορμού του.
Έπειτα από ενέργειες του Συλλόγου Παγκρατιωτών Καλαβρυτινών, ο "Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος", που ασχολείται με τη συντήρησή του, το Κλήμα του Παυσανία ανακηρύχθηκε Διατηρητέο Μνημείο της Φύσεως.



Μύθοι συνδέουν το "Κλήμα του Παυσανία" με άθλο του Ηρακλή, ο οποίος κυνηγούσε τη χρυσόκερο κερυνίτιδα έλαφο και έφτασε μέχρι το Κλήμα στο οποίο μπερδεύτηκαν τα μακριά μαλλιά της ελάφου και τη συνέλαβε και από εκεί προέκυψε και το όνομα της θέσης «Κυνηγάρι».


Η Ευαγγελία Σωτηροπούλου είναι Οινολόγος με καταγωγή το Σοποτό (Αροανία) Καλαβρύτων.

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Οι Άθλοι του Ηρακλή

Οι Άθλοι του Ηρακλή

heracl
1.Ο Ηρακλής, το Λιοντάρι και η αναζήτηση της Ελευθερίας
2. Ο Ηρακλής και… τα πλοκάμια της Ύδρας!
3. Αναζητώντας… ένα όμορφο ελεύθερο ελάφι!
4. Ο Ηρακλής και …τα χιονισμένα βουνά!
O Hρακλής, το Ίλιον και … η περσόνα!
5. Ο Ηρακλής, το δαιμόνιο και… τα άλογα!
6. Ο Ηρακλής, ο Λόγος και… η αναζήτηση της Ελευθερίας
7. Ο Ηρακλής στο MATRIX… με τα βόδια !
8. Η αναζήτηση της Ελευθερίας, τα αρπακτικά
9. Ο Ηρακλής και… οι συμφωνίες!
10. Ο Ηρακλής και… η αναμόρφωση του Εαυτού!
11. Η χώρα των Αμαζόνων και… η Ελευθερία!
12..Αναζητώντας την Ελευθερία…στην χώρα του Άτλαντα

Η ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων..





Οι Ολυμπιακοί Αγώνες πρωτάρχισαν το 776 π.Χ. στην Ολυμπία της Ήλιδας, με τη συμμετοχή αθλητών απ’ όλο τον Ελληνικό Κόσμο της αρχαιότητας. Κατά τη διάρκεια των Αγώνων κηρυσσόταν εκεχειρία και οι πολεμικές επιχειρήσεις διακόπτονταν.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες πέρασαν από διάφορες φάσεις ακμής και παρακμής, έως ότου καταργήθηκαν από τον αυτοκράτορα του Βυζαντίου Θεοδόσιο τον Μέγα το 393 μ.Χ. ως ειδωλολατρικοί.

1503 χρόνια αργότερα αναβίωσαν, χάρις στις ενέργειες δύο ανθρώπων, του Γάλλου βαρώνου Πιέρ Ντε Κουμπερτέν (1836-1937) και του Έλληνα λόγιου και επιχειρηματία Δημητρίου Βικέλα (1835-1908)..... Αγώνες «χρηματίται» και όχι «στεφανίται»: Ο κότινος της Ολυμπίας αποτελούσε μια τυπική βράβευση. Στην πραγματικότητα, οι ολυμπιονίκες απολάμβαναν άφθονες χρηματικές παροχές, ανάδειξη σε αξιώματα και ισόβια συντήρηση από την πολιτεία.

Οι διακηρύξεις περί αθλητικών αγώνων χωρίς χρηματικές επιδιώξεις ή άλλα υλικά ωφέλη αποτελούσαν κραυγαλέα απάτη. Στη βάση του αγάλματος του Δία στην Ολυμπία υπήρχε επιγραφή-μήνυμα και συμβουλή («Ο Ζευς εθέλει τον Ολυμπιάσιν αγώνα αρετής είναι ου χρήμασιν») για τον αξιοπρεπή, τον ευγενή και ενάρετο συναγωνισμό, χωρίς όμως καμιά απολύτως ανταπόκριση. Ο Σόλων, ο νομοθέτης της Αθήνα, καθόρισε την αμοιβή των ολυμπιονικών σε 500 δραχμές, που σήμαινε τη δυνατότητα αγοράς 500 προβάτων ή 100 βοδιών. Πολλοί ολυμπιονίκες κατέφευγαν σε άλλες πόλεις και αναλάμβαναν την εκπρόσωπησή τους σε πανελλήνιους αγώνες με σκοπό να εισπράξουν μεγάλες ποσότητες ασημιού.

Στην 100η Ολυμπιάδα η Έφεσος της Μ. Ασίας εδωροδόκησε τον καταγόμενο από την Κρήτη ολυμπιονίκη Σωτάδη για να αγωνιστεί ως Εφέσιος στην επόμενη Ολυμπιάδα. Ο Αθηναίος Κάλιππος εξαγόρασε κατά την 112η Ολυμπιάδα τους ανταγωνιστές του και ανακηρύχτηκε ολυμπιονίκης. Ο Σωκράτης στην ¨Απολογία» του αξιώνει τη σίτισή του στο πρυτανείο λέγοντας: «…εκείνος (ο ολυμπιονίκης) σας κάνει μόνον ευδαίμονες, ενώ εγώ να είστε ευτυχείς, εκείνος δεν έχει καθόλου ανάγκη διατροφής, ενώ εγώ έχω».

Στο δεύτερο ήμισυ του 5ου αι. π.χ. εμφανίζεται ο επαγγελματικός αθλητισμός και κατά την ελληνιστική εποχή πλέον οι αθλητικοί αγώνες επαγγελματοποιούνται πλήρως. Και όπως γράφει ο φιλόσοφος Ξενοφάνης από τον 6ο αι. π.χ. οι αχρειότητες που συνόδευαν τις νίκες στην Ολυμπία-ισόβια διατροφή, πλούσιες παροχές και άλλα πλούσια δώρα που νέμονταν οι επαγγελματίες αθλητές-οδήγησαν στον ευτελισμό των αγώνων.

Η Ολυμπιακή εκεχειρία: Η εκεχειρία που εκηρύσσετο κατά τη διάρκεια τέλεσης των Ο.Α. στην αρχαιότητα συμπεριελάμβανε τις μέρες τέλεσης των αγώνων καθώς και το χρόνο που απαιτούνταν για την άφιξη και την αναχώρηση των αθλητών και των θεατών.

«Η καθολική αποχή από εχθροπραξίες αποτελούσε τον υψηλό και ευσεβή πόθο, που όμως ουσιαστικά ποτέ δεν κατακτήθηκε με τρόπο σταθερό («Ολυμπιακά», εφ. «Ελευθεροτυπία», «Ιστορικά», τομ. 2ος).

Ο Στίβεν Μίλερ, καθηγητής της Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας (Μπέρκλεϊ), που διευθύνει τις ανασκαφές στη Νεμέα, χαρακτηρίζει μύθο την ιδέα πως οι αρχαίοι Αγώνες ήταν μια γιορτή ειρήνης (εφ. «ΤΑ ΝΕΑ», στη στήλη του Ρ. Βρανά).

 Οι Ολυμπιακοί αγώνες αποτελούσαν πάντα και αιτία πολικοστρατιωτικών συγκρούσεων. Στον 7ο αι. π.χ. οι πόλεις Ήλις και Πίσα διεκδικούσαν δια των όπλων τον έλεγχο του ολυμπιακού χώρου καθώς αυτή η κυριαρχία εξασφάλιζε γόητρο, πολιτική επιρροή και κυρίως πλούσια οικονομικά ωφέλη. Όπως ιστορεί ο Στράβων οι πόλεις της Πελοποννήσου πολεμούσαν διαρκώς μεταξύ τους. Το 420π.χ. οι Σπαρτιάτες εισέβαλαν στην Ήλιδα κατά τη διάρκεια της εκεχειρίας με 1.000 στρατιώτες, με σκοπό να αποκτήσουν τον έλεγχο του ολυμπιακού χώρου αλλά δεν τα κατάφεραν.

Τα κατάφεραν όμως το 404 π.χ. σε νέα εισβολή που επιχείρησαν. Στον 5ο και 4ο αι. π.χ. συνέβησαν κι άλλα γεγονότα που ποδοπατούσαν την ειρήνη και καθιστούσαν την «εκεχειρία» χωρίς κανένα αντίκρυσμα. Όσοι σήμερα την επικαλούνται έχουν χρέος να αναδιφήσουν τα αρχαία κείμενα που αποκαλύπτουν την απάτη και τη διαπλοκή πολιτικών, οικονομικών και στρατιωτικών συμφερόντων και φιλοδοξιών.

Βαναυσότητα και βαρβαρότητα
Οι θεατές στους αθλητικούς αγώνες της αρχαιότητας απολάμβαναν τα βάρβαρα, συχνά και θανατηφόρα, αγωνίσματα παραληρώντας από ενθουσιασμό μετά τον κατασπαραγμό του αντιπάλου. Ο ιατροφιλόσοφος Γαληνός στηλιτεύει την εγκληματική συμπεριφορά στις παλαίστρες, τους αθλητές που στραγγαλίζουν, σακατεύουν, παραμορφώνουν και τυφλώνουν. Πολλοί αθλητές δεν έβρισκαν τον αντίπαλό τους στην παλαίστρα από τον τρόμο που προκαλούσαν.

Οι επαγγελματίες του αθλητισμού, γράφει ο Γαληνός, είχαν αποκτηνωθεί, φρόντιζαν να αυξήσουν τις μυικές τους δυνάμεις καταβροχθίζοντας μεγάλες ποσότητες κρεάτων κι άλλων τροφών. Ο παλαιστής Μίλων ο Κροτωνιάτης μπαίνοντας στο στάδιο το 510 π.χ. είδε τον αντίπαλό του να τρέπεται σε φυγή επειδή το ογκώδες, τεράστιο σώμα του τον τρομοκράτησε. Ο Λεοντίσκος από τη Μεσσήνη της Σικελίας, δυο φορές ολυμπιονίκης, τσάκιζε τα δάχτυλα των αντιπάλων του για να νικήσει. Ο Λιβάνιος καταδικάζει την πάλη και το παγκράτιον που προκαλούσαν συχνά συντριβή οστών και εξόρυξη οφθαλμών. Η πυγμαχία επίσης ήταν ένα τρομακτικά αιματηρό αγώνισμα. Στο «λάκτισμα», την πιο καταστροφική βαναυσότητα του παγκρατίου, ο αθλητής με το γόνατο χτυπούσε και συνέθλιβε τα γεννητικά όργανα του αντιπάλου. Τα βάρβαρα αυτά αθλήματα (η πυγμαχία, η πάλη και το παγκράτιον) καταλάμβαναν το ήμισυ σχεδόν των αθλητικών αναμετρήσεων.

Στους Ολυμπιακούς αγώνες απαγορευόταν το δάγκωμα και η εξόρυξη οφθαλμών, αλλά και τα δύο ήταν σύνηθες φαινόμενο. Στο αγώνισμα των αρματοδρομιών συνηθίζονταν βίαιες ενέργειες για προσπεράσματα, ανατροπές αντιπάλων και αιματοκυλίσματα. Στην «Ηλέκτρα» ο Σοφοκλής γράφει: « Όλοι οι αρματοδρόμοι τσακίζονταν κι έπεφτε ο ένας πάνω στον άλλο κι ολόκληρος ο στίβος γέμιζε ιππικά ναυάγια. Δεν έλειπαν βέβαια και τα ένοπλα αγωνίσματα: ξιφομαχίες και μονομαχίες, κυρίως στην περίοδο της ρωμαιοκρατίας.

Τι είπαν οι αρχαίοι φιλόσοφοι για τους αθλητικούς αγώνες
Από τον 6ο αι. π.χ. οι φιλόσοφοι καταδίκαζαν με δριμύτητα τις πλουσιοπάροχες αμοιβές και τα αξιώματα που παρέχονταν στους ολυμπιονίκες, την αποκλειστική ενασχόληση με τον αθλητισμό και την υποβάθμιση της πνευματικής και ηθικής άσκησης. Κατά τον Πλάτωνα, η αποκλειστική ενασχόληση με τον αθλητισμό καθιστά το άτομο βίαιο και απάνθρωπο: η αγαθή ψυχή και το πνεύμα καθιστά κάλλιστο το σώμα και όχι το αντίθετο, τονίζει δε πως επιβάλλεται παράλληλη άσκηση του πνεύματος και του σώματος.

Ο Αριστοτέλης λέει πως ο συναγωνισμός πρέπει να αφορά και την παιδεία και όχι αποκλειστικά τον αθλητισμό. Ο Ισοκράτης εκφράζει την αγανάκτησή του για την καθιέρωση θρησκευτικών εορτών και αθλητικών αγώνων με βράβευση μόνον των σωματικών επιδόσεων (στην Αθήνα, πρέπει να σημειώσουμε, ότι εκτός από τα αθλητικά Παναθήναια υπήρχαν και πολλές πολιτιστικές εκδηλώσεις, πνευματικές και καλλιτεχνικές, με τη μορφή των διαγωνισμών). Ο Ευριπίδης γράφει πως η διανόηση είναι πιο ισχυρή από τα δυνατά χέρια και αναγκάζεται, βλέποντας τη διαφθορά και τη βαναυσότητα των αθλητών στους αθλητικούς αγώνες, να πει: «Από όλα τα κακά που κουβαλάει μαζί της η Ελλάδα, τίποτα δεν είναι τόσο κακό όσο η ράτσα των αθλητών».

Οι Στωικοί φιλόσοφοι δίδασκαν ότι πρωταρχικό χρέος των πολιτών είναι η πνευματική ανάπτυξη και η ηθική τελειοποίηση στιγματίζοντας τον επαγγελματικό αθλητισμό της βίας. Ο κυνικός φιλόσοφος Διογένης, ο «αναρχικός» της αρχαιότητας, στιγματίζει τους επαγγελματίες αθλητές χαρακτηρίζοντάς τους πανάθλιους εξαιτίας των βαναυσοτήτων τους για την κατάκτηση της νίκης. Ο Πλούταρχος εξαίρει την κυριαρχία του πνεύματος πάνω στο σώμα, ο δε Γαληνός τονίζει ότι η πιο σημαντική άσκηση είναι αυτή που όχι μόνο εκγυμνάζει το σώμα, αλλά τέρπει και το πνεύμα.....









Πηγή Λόγιος Ερμής 1.8.2012

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

H αγορά των Ελληνικών προϊόντων είναι έμπρακτη αντίσταση





H αγορά των Ελληνικών προϊόντων είναι
έμπρακτη αντίσταση









Ελληνικά προϊόντα: «Παραπλανητικό» το barcode 520

<b>Ελληνικά προϊόντα:</b> «Παραπλανητικό» το barcode 520

Σε διευκρινίσεις για την ενημέρωση και αποφυγή παραπλάνησης των καταναλωτών σχετικά με την ελληνικότητα προϊόντων που φέρουν κωδικούς (barcodes) με πρόθεμα 520-521 προχώρησε ο φορέας GS1 Association Greece, ο μοναδικός εξουσιοδοτημένος φορέας στην Ελλάδα για την έκδοση και διαχείριση κωδικών barcodes.
Ειδικότερα, ο GS1 Association Greece ξεκαθαρίζει ότι οι κωδικοί των προϊόντων είναι διεθνείς και κατά κανόνα ανεξάρτητοι από τη χώρα προέλευσης, παραγωγής και διακίνησης των προϊόντων και τονίζει ότι τα τρία πρώτα νούμερα ενός κωδικού προσδιορίζουν τη χώρα στην οποία εκδόθηκε ο συγκεκριμένος κωδικός για λογαριασμό της ενδιαφερόμενης επιχείρησης που επιθυμεί να κωδικοποιήσει τα προϊόντα της, χωρίς αυτό να συνεπάγεται ότι τα προϊόντα αυτά παράγονται ή κυκλοφορούν στην ίδια χώρα.
Για παράδειγμα, συνεχίζει ο φορέας, υπάρχουν προϊόντα που κατασκευάζονται σε εργοστάσιο της Βουλγαρίας, από ελληνική επιχείρηση με έδρα την Ελλάδα που φέρουν barcodes με πρόθεμα 520 και προϊόντα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα από ελληνική επιχείρηση, που φέρουν barcodes με πρόθεμα 509 που είναι το αντίστοιχο barcode της Μ. Βρετανίας.
O GS1 Association Greece επισημαίνει επίσης ότι οι καταναλωτές είναι προτιμότερο να ενημερώνονται για την προέλευση/κατασκευή των προϊόντων από τις αναγραφόμενες πληροφορίες που εμφανίζονται στην ετικέτα του προϊόντος και προορίζονται για ενημέρωση του καταναλωτή, π.χ. «κατασκευάζεται σε» ή «χώρα προέλευσης».
Πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες, ο GS1 Association Greece καλεί τους καταναλωτές να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του GS1 Association Greece http://www.gs1greece.org/index.php/features/prefix όπου βρίσκονται αναρτημένα τα προθέματα των χωρών-μελών του GS1, ενώ μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του GS1 στη διεύθυνση http://gepir.gs1.org  μπορoύν να ενημερωθούν σε ποία εταιρεία ανήκει ένας κωδικός και αντίστροφα.

Εκτύπωση


Φίλες και φίλοι,
Ένας από τους πολλούς τρόπους αντίστασης στις σημερινές δύσκολες συν-
θήκες που ζούμε είναι να αγοράζουμε μόνο ελληνικά προϊόντα. Έτσι η αντί-
σταση μας γίνεται έμπρακτη και τα αποτελέσματα είναι άμεσα και βασίζονται
σε στέρεα θεμέλια.
Μήπως όμως όποιος προτείνει αυτήν την πράξη είναι εθνικιστής?
Οχι. Σαφέστατα οχι. Διότι τα κέρδη για την Ελλάδα και όλους μας είναι πολλά.

Αν κάθε Ελληνας καταφέρει μέσα στο 2012 να αγοράσει ελληνικά προιό-
ντα αξίας 1.000 ευρώ το χρόνο, στην θέση ξένων προϊόντων που αγόρασε
πέρσυ, τότε θα προστεθεί στην ελληνική οικονομία το αστρονομικό ποσό των
10 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ολόκληρο το ΕΣΠΑ που υποτίθεται θα αναζω-
ογονούσε τη χώρα είναι 18 δις για 4 χρόνια. Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει η
είσοδος 10 δις. ευρώ το χρόνο στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα. Τι
σημαίνει σε επενδύσεις, σε νέες θέσεις εργασίας.
Σε πολύπλοκα προβλήματα χρειάζονται απλές λύσεις.
Στροφή στο ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό, στροφή στον Ελληνα πα-
ραγωγό, και σιγά σιγά στροφή στο ελληνικό ρούχο, και το ελληνικό παπού-
τσι. Η ματιά μας πρέπει να είναι ανοικτή στον κόσμο, αλλά όχι ως το σημείο
να περιφρονήσουμε τους εαυτούς μας και να υιοθετήσουμε συμπεριφορές
συλλογικής καταστροφής μας. Ως εδώ. Αξίζουμε πολύ περισσότερα και ως
παραγωγοί και ως καταναλωτές και ως αυτεξούσιοι πολίτες.
Δεν κάνουμε οικονομία αγοράζοντας ξένα προϊόντα. Το ποσό που υποτίθε-
ται οτι κερδίζουμε από την υποτιθέμενη διαφορά της τιμής το χρυσοπληρώνου-
με καταστρέφοντας την δική μας οικονομία. Απλά δεν φαίνεται βραχυπρόθεσμα
αλλά μακροπρόθεσμα. Σε λίγο καιρό οι ξένες εταιρίες θα ελέγχουν τα πάντα και
θα καθορίζουν τις τιμές χωρίς κανένα ανταγωνισμό, αν δεν το κάνουν ήδη.



ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.
Αγοράστε μόνο ελληνικά προϊόντα τα οποία τα ξεχωρίζετε όχι από το όνομα
μόνο αλλά και από τον αριθμό στο barcode, δηλ. τις μαύρες κάθετες γραμμές.


ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ 520
Σκεφτείτε επίσης ότι αν κάθε Ελληνική Οικογένεια στρέψει 1.000 ευρώ ετη-
σίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε 1.000 οικογένειες θα αυξηθεί
άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά ένα εκατομμύριο ευρώ και έτσι θα
δημιουργηθούν από 200-300 νέες θέσεις εργασίας Δηλαδή με 1.000.000
οικογένειες θα έχουμε 200.000-300.000 θέσεις εργασίας.
Άρα οι συνέπειες της αγοράς ελληνικών προϊόντων είναι:
1) Άνοδος του ΑΕΠ της χώρας.
2) Άνοδος της εγχώριας παραγωγής (θα πρέπει να βελτιωθεί η ποιότητα και
οι τιμές).
3) Δημιουργία ισχυρών ελληνικών επιχειρήσεων και νέες θέσεις εργασίας
για τα παιδιά μας.
4) Αποστολή ενός ισχυρού μηνύματος και στους λαούς ότι η παγκοσμιοποίη-
ση μπορεί να νικηθεί από την ζήτηση για το ντόπιο.
5) Μείωση του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου και δημιουργία μιας Ελ-
λάδας αυτόνομης παραγωγικής χώρας, χωρίς εκβιαστικές θηλιές και πονηρά
διλήμματα. Σημειώνετε ότι για το 2011 οι εισαγωγές μας ήταν αξίας 44 δις.
και οι εξαγωγές μας ήταν αξίας 20 δις., άρα καταλαβαίνετε την σημασία της με-
τατόπισης των 12 δις. από εισαγόμενα σε εξαγόμενα προϊόντα και υπηρεσίες.


ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ
ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Αυτό το κομμάτι είναι πολύ – πολύ σημαντικό και πρέπει να το καταλάβουν
όλοι οι Έλληνες. Μείωση του ελλείμματος σημαίνει, οτι μικραίνουν οι ανά-
γκες της χώρας για δανεικά, τα δημόσια έσοδα αυξάνουν, μεγαλώνει ο προϋ-
πολογισμός και σιγά σιγά κλείνει η τρύπα του Δημοσίου ελλείμματος.
6) Τέλος με την αγορά ελληνικών προϊόντων ο Έλληνας αποκτά συνείδηση του
καταναλωτισμού Καταναλώνοντας δηλαδή με διάκριση και εθνική συνείδηση
θα είναι η πρώτη φορά στα χρονικά του ιστορικού υλισμού όπου ο Έλληνας
παύει να είναι καταναλωτής εξ υποβολής του καπιταλισμού και καταναλώνει με
άξονα το εθνικό συμφέρον.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ


ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ
ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ
ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΤΟ 520 






ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΣΤΗΝ
ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ
ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ


Η ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΡΑ
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ


του συν.Γ Ιορδανίδη




Φοβερό μήνυμα: Να γιατί πρέπει να ψωνίζουμε μόνο Ελληνικά

Φοβερό μήνυμα: Να γιατί πρέπει να ψωνίζουμε μόνο Ελληνικά
Στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα και τις ελληνικές επιχειρήσεις!
Διαβάστε ένα πραγματικά φοβερό και με νόημα μήνυμα που έγραψε αναγνώστης στην σελίδα Ψωνίζουμε Ελληνικά στο Facebook
Ο Γιάννης .... όπουλος άρχισε την ημέρα του νωρίς βάζοντας το ξυπνητήρι του
(MADE IN JAPAN) για τις 6 το πρωί ...
Έφτιαξε τον καφέ του σε ένα "μπρίκι"
(MADE IN TURKEY)
Ξυρίστηκε με την ηλεκτρική του μηχανή
(MADE IN GERMANY)
Έβαλε το πουκάμισό του
(MADE IN SRI LANKA),
Τα jeans με φίρμα
(MADE IN SINGAPORE)
Παπούτσια
(MADE IN ITALY)
Έφτιαξε τα αυγά του στην καινούργια ηλεκτρική συσκευή
(MADE IN INDIA)
ΕΦΑΓΕ ΛΙΓΟ ΤΥΡΙ GOODA ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΜYLNER ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΦΡΑΚΦΟΥΡΤΗΣ
ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΜΗΛΑ ΧΙΛΗΣ, ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ
Έριξε μία ματιά στο "laptop" κομπιούτερ του
(MADE IN MEXICO)
Ήλεγξε τα emails του κοιτάζοντας συγχρόνως το ρολόι του
(MADE IN TAIWAN).
Μετά κλείδωσε την πόρτα
(MADE IN USA),
μπήκε στο αυτοκίνητό του
(MADE IN FRANCE)
το γέμισε με βενζίνη
(από SAUDI ARABIA)
και συνέχισε το ψάξιμο για μια καλή δουλειά στην ΕΛΛΑΔΑ.
Στο τέλος μιάς ακόμα άκαρπης και αποκαρδιωτικής προσπάθειας για εύρεση εργασίας και αφού εκτύπωσε μερικά ακόμα αντίγραφα συστατικών επιστολών σε εκτυπωτή
(made in MALAYSIA),
ο Γιάννης αποφάσισε να ξεκουραστεί λίγο. Έβαλε τις παντούφλες του
(MADE IN BRAZIL),
ένα ποτήρι κρασί
(MADE IN FRANCE)
και άνοιξε την τηλεόραση
(MADE IN INDONESIA).
Μετά σκεφτόταν γιατί δεν μπορούσε να βρεί μιά δουλειά στην ΕΛΛΑΔΑ...



Ψωνίζω υπεύθυνα... Ψωνίζω ελληνικά!

Στηρίζω τις επιχειρήσεις που παράγουν στην Ελλάδα, που απασχολούν Έλληνες εργαζόμενους, που χρησιμοποιούν ελληνικές πρώτες ύλες, που επανεπενδύουν στην εγχώρια αγορά
!


 

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ..............
ΞΥΡΑΦΑΚΙΑ ΒΙC.......
AΦΡΟΣ ΞΥΡΙΣΜΑΤΟΣ .......ΚΑΡΑΒΑΚΙ , PROSSAR
ΣΑΠΟΥΝΙΑ........ ΚΑΡΑΒΑΚΙ , ΕΡΜΗΣ , AROMATICS , ΓΛΥΚΕΡΙΝΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗ , ΑΡΚΑΔΙ και πολλα πρασινα ή λευκα απο λαδι...
AFTER SHAVE , ΚΟΛΩΝΙΕΣ ,ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ .....STR 8 .....και σε συσκευασιες δωρου τωρα για τις γιορτες................

ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ..........KINGS&QUENS , KARABAKI ,AROMATICS,
FARCOM .................
ΤΣΙΓΑΡΑ......ΣΕΚΑΠ , ΚΑΡΕΛΙΑ , ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ........
ΚΑΠΝΟΣ ΓΙΑ ΣΤΡΙΦΤΟ..........ΣΕΚΑΠ ,ΚΑΡΕΛΙΑ...................
ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΡΑΦΙ .....
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ......ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ......
..



PRAGMATIKOGR ΣΤΟ TWITTER: ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΙΤΙΒΙΣΤΕ ΤΟ.... 

  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αγοράζουμε Ελληνικά: Περισσότερο αναγκαίο από ποτέ!

ΣΤΗΡΙΖΩ
Ας καταλάβουμε επιτέλους πως η καθημερινή συνήθεια «Αγοράζουμε Ελληνικά!» είναι ο μόνος ασφαλής και σύντομος δρόμος για να ξανασυναντήσουμε την ευημερία και την χαμένη μας αξιοπρέπεια!
.
Όταν η Ελλάδα μπήκε στη δίνη της οικονομικής κρίσης το 2009, όλοι οι πολίτες που δεν είχαν το προνόμιο ειδικότερων γνώσεων πάνω στην οικονομική επιστήμη άρχισαν να προβληματίζονται σχετικά με τους πρακτικούς τρόπους αντιμετώπισης της νέας, δυσάρεστης πραγματικότητας που άρχισε να διαμορφώνεται ολοένα και εντονότερα μέσα στην Ελληνική κοινωνία.
Για τον λόγο ακριβώς αυτό, από τον Μάρτιο του 2010 ξεκινήσαμε την σειρά των άρθρων «Αγοράζουμε Ελληνικά!»*, ένα σύνθημα που πρώτος επινόησε ο Παναγιώτης Μακριάς, εκδότης του ομογενειακού περιοδικού «Estiator» των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής για να ενθαρρύνει την πολυπληθή Ελληνική ομογένεια Αμερικής – Καναδά, να αγοράζει συνεχώς Ελληνικά προϊόντα σαν την πιο αποτελεσματική μέθοδο υποστήριξης της πληγωμένης Ελληνικής οικονομίας.
Είναι γεγονός πως οι σύγχρονοι Έλληνες συνηθίζουμε περισσότερο να φορτώνουμε «στους άλλους» ή στους ξένους τα δεινά που μας ταλαιπωρούν και ελάχιστα στον εαυτό μας ή στα δικά μας λάθη, ενώ προτιμάμε να διαμαρτυρόμαστε στους δρόμους ή στον καναπέ απέναντι από την τηλεόραση, όχι όμως να κάνουμε συνειδητά μερικά πρακτικά και αποτελεσματικά πράγματα που θα βοηθήσουν εμάς, την οικογένεια και την εθνική μας οικονομία.
Ο λόγος φυσικά για την έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης που διακρίνει τους περισσότερους Έλληνες καταναλωτές, κάτι που οδήγησε μόνο μέσα στην περίοδο 2009-2014 στην (επί πλέον) υπερχρέωση της Ελλάδος – ούτε λίγο, ούτε πολύ – με το αστρονομικό ποσό των 150 δισεκατομμυρίων Ευρώ από την διαφορά των μαζικών εισαγωγών και των ανεπαρκών εξαγωγών της χώρας μας, όπως προκύπτει από τον παρακάτω πίνακα συνολικών εισαγωγών και εξαγωγών την εξαετία 2009 – 2014:
.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ / ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΞΑΕΤΙΑ 2009-2014)
Έτος Εισαγωγές* Εξαγωγές* Έλλειμμα*
2009 52.096 17.673 34.423
2010 50.929 21.140 29.789
2011 48.652 24.301 24.351
2012 49.313 27.589 21.724
2013 46.867 27.576 19.291
2014 47.833 27.218 20.615
ΣΥΝΟΛΑ 295.690 145.497 150.193
*Αξίες σε δισεκατομμύρια Ευρώ –   Στοιχεία : ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (Προσωρινά στοιχεία Ιουλίου 2015) – Πίνακας: Λ. Κουμάκης
.
Δυστυχώς πολλοί Έλληνες προκειμένου να δικαιολογήσουν την έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης η οποία στην σημερινή εποχή ισοδυναμεί με ομαδική οικονομική αυτοκτονία, αρκούνται στο ψυχολογικό άλλοθι πως (τάχα) στην χώρα μας δεν παράγουμε τίποτα και είμαστε αναγκασμένοι να καταναλώνουμε εισαγόμενα προϊόντα. Το «επιχείρημα» αυτό ακούγεται δυστυχώς από πάρα πολλούς Έλληνες ενώ δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια ψεύτικη και ηθελημένη αυταπάτη για να δικαιολογήσουμε την ξενομανία και την ασυγχώρητη έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης που μας διακρίνει.
Ας σκεφτούμε επιτέλους σαν καταναλωτές πως για να βγούμε από τον λάκκο με τα φίδια στον οποίο βρισκόμαστε (δεν είναι του παρόντος να εξετάσουμε πώς, πότε και γιατί) πρέπει να στηριχτούμε στις δικές μας δυνάμεις, πρέπει να αγοράζουμε με σχολαστικότητα μόνο προϊόντα που έχουν την ξεκάθαρη ένδειξη «Ελληνικό προϊόν», ώστε μόνοι μας να δημιουργήσουμε ζήτηση, απασχόληση, ασφαλιστικά και φορολογικά έσοδα για το κράτος, περιορισμό του χρέους με την μείωση των εισαγωγών κ.α.π.
.
800xgreek
.
Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουμε εισαγόμενα Pampers όταν υπάρχουν τα Ελληνικής παραγωγής Babylino, Sani και άλλα υποκατάστατα που φέρνουν την ένδειξη «Ελληνικό προϊόν» και μάλιστα πολύ φθηνότερα.
Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουμε εισαγόμενα προϊόντα της Nestle ή της Παυλίδης που εξαγοράστηκε από την πολυεθνική Κraft Foods και παράγει μέσα στην Ελλάδα μερικά μόνο από τα δεκάδες προϊόντα με τα οποία πλημμυρίζει χιλιάδες σημεία πώλησης μέσα στην χώρα μας.  Χάθηκε η ΙΟΝ, το αυθεντικό διαμάντι της Ελληνικής σοκολατοποιίας που απασχολεί και 1.000 εργαζόμενους; Χάθηκε η ΟΣΚΑΡ που δημιουργήθηκε από δραστήριους Κωνσταντινουπολίτες όταν εκδιώχτηκαν από τις αλησμόνητες πατρίδες πριν από λίγες δεκαετίες;
Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουμε Coca Cola, Fanta, Sprite που δεν γράφουν την ένδειξη «Ελληνικό προϊόν» όταν στην Ελλάδα υπάρχει η Green Cola που παράγεται στην Ορεστιάδα, η Λούξ που παράγεται στην Πάτρα, η ΕΨΑ στον Βόλο και δεκάδες άλλες επιχειρήσεις αναψυκτικών σε ολόκληρη την Ελλάδα που φέρουν υπερήφανα την Ελληνική σημαία επάνω στην συσκευασία τους! Δεν υπάρχει λόγος να χρυσοπληρώνουμε Lipton όταν στην Κομοτηνή παράγεται το μοναδικό αναψυκτικό tou vounou, ένα κρύο τσάι του βουνού με φρεσκοστυμμένα λεμόνια, ανθόμελο και μαύρη ζάχαρη!
Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουμε εισαγόμενα τσιγάρα ξένων πολυεθνικών με διάφορα σήματα. Έχουμε την ΚΑΡΕΛΙΑΣ, την μακροβιότερη ελληνική καπνοβιομηχανία, την Συνεταιριστική ΣΕΚΑΠ ακόμα και την Παπαστράτος που εξαγοράστηκε μεν το 2003 από την Philip Morris International αλλά παράγει στην Ελλάδα και απασχολεί κάπου 800 εργαζόμενους.
Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουμε πανάκριβα εισαγόμενα απορρυπαντικά, είδη καθαρισμού, υγρά πιάτων μιας χούφτας πολυεθνικών που με συνεχή πλύση εγκεφάλου μέσα από την καθημερινή διαφήμιση, μας κάνουν να χρυσοπληρώνουμε τα εισαγόμενα προϊόντα τους όταν υπάρχουν σε όλες αυτές τις κατηγορίες πολύ φθηνότερα προϊόντα και μάλιστα εξαιρετικής ποιότητας που φέρουν την ένδειξη «Ελληνικό Προϊόν»! Δεν αξίζει τον κόπο να ψάξουμε λίγο πιο προσεκτικά στις άκρες και στο κάτω-κάτω μέρος των ραφιών των αλυσίδων λιανικής (όλα τα προνομιακά ράφια των αλυσίδων λιανικής έχουν καταληφθεί από ελάχιστες πολυεθνικές που μας πουλάνε τα πανάκριβα, εισαγόμενα προϊόντα τους) για να βρούμε αντίστοιχα προϊόντα Ελληνικής παραγωγής που είναι και πολύ φθηνότερα;
Τα ίδια και στα σαπούνια, τα αφρόλουτρα και τα είδη προσωπικής φροντίδας. Μια χούφτα πολυεθνικών έχει πλημμυρίσει τα πάντα με πανάκριβα, εισαγόμενα προϊόντα την ίδια στιγμή που υπάρχουν πολλά αντίστοιχα είδη τα οποία φέρουν την μαγική ένδειξη «Ελληνικό προϊόν», παράγονται στην Ελλάδα και είναι φθηνότερα!
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγοράζουμε εισαγόμενες μπύρες και να διευρύνουμε απερίσκεπτα το έλλειμμα του εμπορικού μας ισοζυγίου όταν η Ελλάδα διαθέτει εκατοντάδες ετικέτες Ελληνικής μπύρας με την ένδειξη «Ελληνικό προϊόν», οι οποίες ικανοποιούν πλήρως όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες καταναλωτών. Ιδιαίτερα οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν υποχρέωση να προσφέρουν Ελληνική μπύρα στα εκατομμύρια των ξένων επισκεπτών της χώρας μας που θέλουν, εκτός από τις φυσικές ομορφιές, να γνωρίσουν και τα προϊόντα του τόπου μας!
Τα ίδια ακριβώς ισχύουν για το Ελληνικό κρασί, τα Ελληνικά αλκοολούχα ποτά και τα φυσικά μεταλλικά νερά. Ένας μυθικός αμπελώνας που μας χαρίζει απλόχερα εκατοντάδες κρασιά σπάνιας ποιότητας, αποστάγματα που είναι διάσημα σε ολόκληρο τον κόσμο – και όμως εμείς θέλουμε να πληρώνουμε συνάλλαγμα για εισαγωγές ξένων κρασιών και… ουίσκυ! Λες και δεν έχουμε αυθεντικό ούζο, τσίπουρο, τσικουδιά, ρακόμελο, απόσταμα μαστίχας Χίου ή ΜΕΤΑΧΑ και μερικές χιλιάδες ετικετών εξαιρετικού Ελληνικού κρασιού από ολόκληρη την Ελλάδα! Τα ίδια με το φυσικό μεταλλικό νερό. Χρυσοπληρώνουμε την Nestle και σπαταλάμε πολύτιμο συνάλλαγμα αγοράζοντας τα νερά Perrier, Vittel, Contrex και San Pellegrino λες και μας «ξινίζουν» τόσα και τόσα καταξιωμένα σήματα Ελληνικού φυσικού μεταλλικού νερού (Σουρωτή, Ζαγόρι, Βίκος, Υδρία, Σέλι, Κορπί, Αύρα κ.ο.κ.ε.).
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να αγοράζουμε εισαγόμενα γαλακτοκομικά προϊόντα Ολλανδίας, Δανίας ή Γερμανίας. Δόξα τον Θεό διαθέτουμε μια πλούσια παραγωγή γάλακτος και τυριών – δεν χρειάζεται να χρυσοπληρώνουμε τα διάφορα γάλατα, τα διάφορα Milner, Fino, Lurpak κ.ο.κ.ε. που έχουν καταλάβει με συνεχή διαφημιστική πλύση εγκεφάλου τα ψυγεία και το τραπέζι μας. Αντισταθείτε. Διαλέξτε Δέλτα, Όλυμπο, Δωδώνη, ΕΒΟΛ και κάθε άλλο γαλακτοκομικό προϊόν που γράφει επάνω στην συσκευασία του την ένδειξη «Ελληνικό προϊόν». Ορισμένες πολυεθνικές μας παραπλανούν κιόλας βάζοντας οικεία σήματα (π.χ. Βούτυρο τύπου Κερκύρας) ενώ είναι εισαγόμενα και απλά συσκευάζονται στην Ελλάδα! Βάζουν μάλιστα επιδεικτικά και τον κωδικό που αρχίζει από 520 ο οποίος όμως φυσικά, δεν σημαίνει πως το προϊόν παράγεται υποχρεωτικά μέσα στην Ελλάδα!
Δεν υπάρχει λόγος να ψωνίζουμε εισαγόμενα προϊόντα (κυρίως Κινέζικα) από τα διάφορα Praktiker, Ikea ή Zara. Αν ψάξουμε, σίγουρα θα βρούμε αντίστοιχα Ελληνικά προϊόντα που σίγουρα είναι καλύτερα ποιοτικά και πολλές φορές όχι ακριβότερα. Γνωρίστε τα εξαιρετικά προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα από την ΠΥΡΑΜΙΣ (Eξοπλισμός Kουζίνας, Μαγειρικά σκεύη, Συστήματα μπάνιου, Ηλιακοί Θερμοσίφωνες) την Helmi  (γυναικεία ρούχα που σχεδιάζονται και παράγονται  στην Ελλάδα), την Αναστασία (Shoes by Anastasia) μια βιοτεχνία που φτιάχνει πάμφθηνα, χειροποίητα παπούτσια από δέρμα στο Κερατσίνι, την ARMO με ανδρικά ενδύματα στο κέντρο της Αθήνας, την ΕΒΕ (Ελληνικό Βιοτεχνικό έπιπλο με πλούσιες ιδέες για το σπίτι) και εκατοντάδες άλλες επιχειρήσεις που παράγουν Ελληνικά προϊόντα σε ολόκληρη την χώρα! Ψάξτε λίγο πριν αγοράσετε, μην τρέχετε στα «γνωστά» σημεία επηρεασμένοι από την διαφημιστική πλύση εγκεφάλου! Διαθέστε λίγο χρόνο στην έρευνα γιατί θα ωφελήσετε τόσο την τσέπη σας, όσο και την εθνική μας οικονομία που το έχει μεγάλη ανάγκη!
.
greek_products_banner
.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Όταν πολλές φορές αγοράζουμε ένα φθηνότερο εισαγόμενο προϊόν νομίζουμε πως κάνουμε οικονομία. Στην ουσία καταστρέφουμε την Εθνική παραγωγή και μαζί της την Εθνική μας οικονομία. Αν σ΄ αυτό προσθέσουμε το γεγονός πως αγοράζουμε απερίσκεπτα εισαγόμενα προϊόντα που είναι ακριβότερα, όταν υπάρχουν Ελληνικά τα οποία είναι συνήθως καλύτερα και φθηνότερα, καταλαβαίνουμε γιατί σταδιακά φθάσαμε στο σημείο να έχουμε τέτοια εξάρτηση από τις εισαγωγές και τις διαθέσεις των ξένων. Αν εμείς οι ίδιοι δεν φροντίσουμε τη χώρα μας με την νέο-ελληνική συνήθεια «Ωχ ρε αδελφέ», περιμένουμε να την φροντίσουν οι ξένοι;
Πριν κάνετε και την πιο απλή αγορά ψάξτε να βρείτε την ένδειξη «Ελληνικό προϊόν» επάνω στην συσκευασία κάθε προϊόντος που αγοράζετε. Είναι η μόνη ασφαλής ένδειξη ότι το προϊόν που αγοράζετε είναι Ελληνικής παραγωγής. Μην εμπιστεύεστε καθόλου την ένδειξη του EAN BAR CODE που αρχίζει από 520 γιατί μπαίνει νόμιμα και σε εισαγόμενα προϊόντα.
Υπάρχουν χιλιάδες Ελληνικές επιχειρήσεις, βιοτεχνίες και βιομηχανίες σε ολόκληρη την χώρα, με εξαιρετικά προϊόντα τα οποία τις περισσότερες φορές είναι και καλύτερα και φθηνότερα.
Ας καταλάβουμε επιτέλους πως η καθημερινή συνήθεια «Αγοράζουμε Ελληνικά!» είναι ο μόνος ασφαλής και σύντομος δρόμος για να ξανασυναντήσουμε την ευημερία και την χαμένη μας αξιοπρέπεια!